Warto wiedzieć powrót

06.02.2014

Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla Matras

Księgarnie Matras uzyskały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2014. Jest to siódma edycja Polskiego Programu Jakość Obsługi, w którym podstawowym kryterium przyznania tytułu są opinie konsumentów. Przez cały rok przez ocenę przeszło 42.000 firm z 200 branż. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo rekomendacji marki na 2014 rok oraz poziom lojalności klientów. Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów uzyskują wyróżnienie, którym jest prestiżowy w tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2014. Matras uzyskując najwyższe oceny w opiniach konsumentów znalazł się w gronie wyróżnionych oraz został przez konsumentów rekomendowane na 2014 rok. W ten sposób docenione zostały też stosowane tam procedury.


Tagi: , , , .

odsłon: 829

Drukuj
nick
twoja opinia
Komentarz pojawi się po akceptacji administratora
Masz pytanie?
Kontakt

Słownik finansowy

C
Cash flow

Różnica między bieżącymi przychodami a bieżącymi wydatkami.

Słownik zawiera wyjaśnienia terminów i pojęć z zakresu prawa i bankowości

Kursy walutKurs z dnia
2018-06-22

Waluta Kurs Zmiana %
chfCHF 3.7367 -0.0359 0.95
usdUSD 3.6977 -0.063 1.68
eurEUR 4.3149 -0.0174 0.4
gbpGBP 4.9209 -0.01 0.2
Aktualizacja codziennie o godz. 14:00. zobacz kursy archiwalne






Partnerzy serwisu